Free Worldwide Shipping
Got a question? Contact us!
Support@fashionsbaby.fr

Blanc Dentelle Fleur Parti robe de Bal De Mariage De Pâques Junior Demoiselle D’honneur Princesse Fille Robe Sans Manches Enfants Kids Party Robes

(%)
Free
7-20 days (ships out without 2/3 days)
Prix Total:
Meilleur prix garanti
Quantité:
Voir le panier
Protection de l'acheteur
Achat sécurisé
Retours et remboursements faciles
Expédition Gratuite, Dans le monde entier

Tableau des tailles (cm)

Couleur Conseils: il peut aussi Y exister différence de couleur due à photographier conditions
Taille Conseils: Mesure différents est autorisé par 1-2 cm due à mesure de la main
Tag
NOUS Taille
Longueur
Poitrine
Taille
Suggérer Hauteur
110
3 T/4 T
55
62
/
90-105
120
5
58
64
/
105-115
130
6/7
66
67
/
115-125
140
8/9
70
69
/
125-135
150
10/11
78
73
/
135-145
160
12/13
80
76
/
145-155

Paiement

L'engagement est notre méthode préférable de paiement nous acceptons également Différents paiements comme ci-dessous:

Si il ya un problème sur le paiement, pls n'hésitez pas à nous contacter.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Sur Cadeau

S'il vous plaît ne pas demander nous envoyer un cadeau, beacuse nous enverrons petit cadeau au hasard.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Expédition

L'expédition sera arrangée dans les 7 jours après le paiement Accompli Tous Les produits ne seront expédiés à l'adresse de livraison fourni par vous. S'il vous plaît assurez-vous que votre adresse est correcte.

Nous offrons 4 méthode d'expédition comme ci-dessous:

SME prendra 3-7 jours ouvrables, vous devriez payer le coût d'expédition.

DHL prendra 3-7 jours ouvrables, vous devriez payer le coût d'expédition.

FedEx prendra 5-12 jours ouvrables, vous devriez payer le coût d'expédition.

AliExpress Standard Gratuite prendra 10-35 jours ouvrables, Livraison gratuite. (zone à distance doivent payer une petite quantité de frais de port)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Renvoyer et remboursement:

1. s'il vous plaît vérifier les informations de suivi sur le site web de suivi, et 3-7 jours ou plus après la livraison, les informations de la logistique sera mise à jour. Si tous les problèmes sur les informations de suivi, s'il vous plaît nous contacter avant de vous mettre l'ordre de contester.

2. s'il vous plaît nous contacter par le directeur commercial, si vous avez d'autres exigences.

3. s'il vous plaît vérifier le paquet et les articles sont si intact.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Avis

Nous n'assumons pas l'impôt à l'importation additionnel de votre counrtry, s'il vous plaît comprendre! S'il vous plaît ne pas laisser la rétroaction négative. à cause de cela. merci beaucoup!

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

Avis

Vacances et week-end ne sont pas inclus dans les jours ouvrables. Juste pour la référence seulement.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

Rétroaction

1. votre satisfaction est notre poursuite, donc si il ya quelque chose à faire vous insatisfait, (y compris notre produit et service, ou autre chose), s'il vous plaît nous contacter pour vous servir à nouveau avant de vous mettre l'ordre de contester, nous ferons de notre mieux pour résoudre le problème pour vous.

2. si vous êtes satisfait de nos articles et notre service, s'il vous plaît laissez une Rétroaction Postive (5 étoiles) pour nous, il est très important pour nous à.

SHIPPING AND DELIVERY

We are proud to offer international shipping services that currently operate in over 200 countries and islands world wide. Nothing means more to us than bringing our customers great value and service. We will continue to grow to meet the needs of all our customers, delivering a service beyond all expectation anywhere in the world.

Do you ship worldwide?

Yes. We provide free shipping to over 200 countries around the world. However, there are some locations we are unable to ship to. If you happen to be located in one of those countries we will contact you.

What about customs?

We are not responsible for any custom fees once the items have shipped. By purchasing our products, you consent that one or more packages may be shipped to you and may get custom fees when they arrive to your country.

How long does shipping take?

Shipping time varies by location. These are our estimates:
Location *Estimated Shipping Time
United States 7-20 Business days
Canada, Europe 7-20 Business days
Australia, New Zealand 7-20 Business days
Central & South America 7-20 Business days
Asia 7-20 Business days
Africa 7-30 Business days
*This doesn’t include our 2-5 day processing time.

Do you provide tracking information?

Yes, you will receive an email once your order ships that contains your tracking information. If you haven’t received tracking info within 5 days, please contact us.

My tracking says “no information available at the moment”.

For some shipping companies, it takes 2-5 business days for the tracking information to update on the system. If your order was placed more than 5 business days ago and there is still no information on your tracking number, please contact us.

Will my items be sent in one package?

For logistical reasons, items in the same purchase will sometimes be sent in separate packages, even if you've specified combined shipping.

If you have any other questions, please contact us and we will do our best to help you out.

REFUNDS & RETURNS POLICY

Order cancellation

All orders can be cancelled until they are shipped. If your order has been paid and you need to make a change or cancel an order, you must contact us within 12 hours. Once the packaging and shipping process has started, it can no longer be cancelled.

Refunds

Your satisfaction is our #1 priority. Therefore, if you’d like a refund you can request one no matter the reason.

If you did not receive the product within the guaranteed time( 45 days not including 2-5 day processing) you can request a refund or a reshipment.
If you received the wrong item you can request a refund or a reshipment.
If you do not want the product you’ve received you may request a refund but you must return the item at your expense and the item must be unused.

  • Your order did not arrive due to factors within your control (i.e. providing the wrong shipping address)
  • Your order did not arrive due to exceptional circumstances outside the control of FashionsBaby Boutique (i.e. not cleared by customs, delayed by a natural disaster).
  • Other exceptional circumstances outside the control of https://fashionsbaby.fr

*You can submit refund requests within 15 days after the guaranteed period for delivery (45 days) has expired. You can do it by sending a message on Contact Us page

If you are approved for a refund, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within 14 days.

Exchanges

If for any reason you would like to exchange your product, perhaps for a different size in clothing. You must contact us first and we will guide you through the steps.

Please do not send your purchase back to us unless we authorise you to do so.

Avis de clients réels

Il n'y a encore aucun commentaire

Écrivez un Commentaire
© Copyright 2019. All Rights Reserved
fashionsbaby.fr

Votre panier

×